مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-05اقتصادي

افزایش همکاری خیرین با آموزش و پرورش/ رشد 47 درصدی ردیف اعتبار پروژه های خیرساز


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه طی یک سال اخیر موج همکاری خیرین مدرسه ساز افزایش داشته است، گفت: توجه دولت به پروژه های خیرین به حدی است که امسال ردیف اعتباری ویژه پروژه های خیرین 47 تا 48 درصد نسبت به سال قبل رشد داشت و شخص رییس .

- رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه طی یک سال اخیر موج همکاری خیرین مدرسه ساز افزایش داشته است، گفت: توجه دولت به پروژه های خیرین به حدی است که امسال ردیف اعتباری ویژه پروژه های خیرین 47 تا 48 درصد نسبت به سال قبل رشد داشت و شخص رییس جمهوری تاکید دارند که حتما دولت سهم خود را برای تکمیل پروژه های خیرین لحاظ کند.

حمیدرضا خان محمدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه طی یک سال گذشته سرعت اتمام پروژه های نیمه تمام با اولویت پروژه های نیمه تمام خیرین افزایش یافته است، اظهار کرد: شخص رییس جمهوری به تکریم خیرین و همراهی با آنها اعتقاد و تاکید دارند که باید دولت سهم خود را برای تکمیل پروژه های خیرین قرار دهد که این توجه به خیرین مدرسه ساز از سوی بالاترین مقام اجرایی کشور نقطه قوت ما است.

وی ادامه داد: این توجه به حدی است که طی یک سال گذشته تقریبا 50 درصد از 2020 پروژه ای که در شش ماهه اول و 1100 طرحی که در شش ماهه دوم سال بهره برداری شد، مشارکتی انجام شده است که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش همکاری خیرین با آموزش و پرورش/ رشد 47 درصدی ردیف اعتبار پروژه های خیرساز

افزایش همکاری خیرین با آموزش و پرورش/ رشد 47 درصدی ردیف اعتبار پروژه های خیرساز