مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 08:552023-12-12پزشكي

وقتی نوع دوستی پزشک شیرازی به دل می نشیند+فیلم


دکتر محمد زارع، رادیولوژیست شیرازی در حین بیماری و نقاهت پس از عمل یک بیمار اورژانسی را در ریکاوری معاینه کرد تا زمان از دست نرود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، هفته گذشته فیلمی از اقدام جالب یک پزشک شیرازی در فضای مجازی منتشر شد.

اقدامی که نشان دهنده نوع دوستی و ازخودگذشتگی یک پزشک نسبت به یک بیمار بود.

در فیلم یاد شده پزشکی که خود تحت عمل جراحی قرار گرفته بود در اتاق ریکاوری وقتی متوجه حضور یک بیمار بدحال شد در همان شرایط و در حالی که خود هنوز تعادل کامل نداشت، او را معاینه کرد تا زمان از دست نرود.

این پزشک شیرازی در گفتگو با خبرگزاری فارس ماجرای آن روز را روایت کرد.

محمد زارع به خبرنگار فارس گفت: بنده رادیولوژیست هستم و شنبه هفته گذشته به دلیل وجود توده ای پشت زانو در بیمارستان مادروکودک توسط دکتر امیری عمل شدم.

وی افزود: هنگامی که در ریکاوری به هوش آمده بودم بیمار یکی از پزشکان بیمارستان بدحال بود که احتمال خونریزی داخلی برای او تشخیص داده بودند.

زارع اضافه کرد: در این شرایط تا پزشک برای دیدن بیمار به ریکاوری بیاید مدت زمانی لازم بود و ممکن بود باتوجه به بدحالی بیمار زمان از دست برود، پس من او را به صورت اورژانسی معاینه کردم تا زمان از دست نرود و همین کل ماجرا بود که کادر درمان هم با محبت خود این ماجرا را فیلم گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی نوع دوستی پزشک شیرازی به دل می نشیند+فیلم

وقتی نوع دوستی پزشک شیرازی به دل می نشیند+فیلم