مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-19سياسي

یادواره شهدای مدافع حرم استان قم برگزار شد + تصاویر


یادواره شهدای مدافع حرم و سالروز تدفین شهدای دانشگاه قم با حضور مسئولین استانی، اساتید دانشگاه، خانواده شهدای مدافع حرم و جمعی از دانشجویان دانشگاه قم برگزار شد.

- یادواره شهدای مدافع حرم و سالروز تدفین شهدای دانشگاه قم با حضور مسئولین استانی، اساتید دانشگاه قم، خانواده شهید یکه زارع، خانواده شهدای مدافع حرم و جمعی از دانشجویان دانشگاه قم برگزار شد.

در این مراسم پس از قرائت قرآن و سرود ملی، حجت الاسلام والمسلمین احمد حسین شریفی، رییس دانشگاه قم در ادامه بیان کرد: ما باید قدردان شهدا باشیم و در مسیر شهدا عمل کنیم؛ از زمان توفیق خدمت در این دانشگاه روزانه یک حمد و توحید برای دو شهید مدفون در دانشگاه شهید ستار یکه زارع و شهدای گمنام و آیت الله قاضی بنیانگذار دانشگاه و علامه مصباح یزدی تقدیم می کنم، چرا که معتقدم فضل و عنایت آنان شامل حال همه ما می شود.

وی ادامه داد: توجه به شهدا عنایت و برکت در زندگی ما وارد می کند، باید به این باور برسیم که خداوند می فرماید: شهدا احیا عند ربهم یرزقون ؛ باید بدانیم شهدا زنده اند و با ما گفت وگو می کنند اما ما گوش شنوا و چشم بینا نداریم و نمی بینیم، غفلت از خدا و معنویت ما را تبدیل به یک انسان مرده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای مدافع حرم استان قم برگزار شد + تصاویر

یادواره شهدای مدافع حرم استان قم برگزار شد + تصاویر