مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 16:152023-12-01سياسي

راه آهن یاسوج پس از چندین سال بی سرانجام مانده است


راه آهن یاسوج چندین سال است که از سوی برخی از مسئولان استان پیگیری می شود اما هنوز بی سرانجام مانده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه موقت یاسوج گفت: راه آهن یاسوج چندین سال است که از سوی برخی از مسئولان استان پیگیری می شود اما هنوز بی سرانجام مانده است.

حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های نماز جمعه دهم آذر ماه 1402 شهر یاسوج افزود: راه اندازی راه آهن یاسوج نه تنها برای کهگیلویه و بویراحمد بلکه می تواند برای جنوب کشور نیز مثمر ثمر باشد.

وی اظهارکرد: کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت زیادی در حوزه های مختلف برخوردار است و یکی از ظرفیت های این استان نفت و گاز است که امیدواریم مسئولان به این ظرفیت ها توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به باب شدن رسوم بسیار غلط در مراسم عزاداری مردم خاطرنشان کرد: متأسفانه در برخی مناطق استان رسم بدی وجود دارد و این رسم برای مردم این منطقه یک سنت شده که در هنگام مرگ و میر و فوت بستگان خود از خوانندگانی همراه با نوازندگان نی و سایر آلات موسیقی استفاده می کنند که این کار اشتباه و یک رسم غلط است.

موسوی اعظم بابیان اینکه ما باید بدانیم این سنت یک سنت خیلی بی ارزش و بیهوده است، تصریح کرد: این رسم بد باید توسط مسئولان برداشته و فرهنگ سازی شود و به جای این همه نوازندگی و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن یاسوج پس از چندین سال بی سرانجام مانده است

راه آهن یاسوج پس از چندین سال بی سرانجام مانده است