مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 10:202023-12-10سياسي

استعفای رییس دانشگاه پنسیلوانیا بعد از تظاهرات حامیان فلسطین


رییس دانشگاه پنسیلوانیای آمریکا که پس از تظاهرات حامیان فلسطین در محوطه دانشگاه به کنگره احضار شده بود و از محکوم کردن آنها خودداری کرد، از سمت خود استعفا داد.

- رییس دانشگاه پنسیلوانیای آمریکا که پس از تظاهرات حامیان فلسطین در محوطه دانشگاه به کنگره احضار شده بود و از محکوم کردن آنها خودداری کرد، از سمت خود استعفا داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لیز مگیل همراه با رییس دانشگاه هاروارد و ام آی تی، سه شنبه گذشته توسط قانونگذاران آمریکایی که خود را نگران افزایش یهودستیزی در دانشگاه های برجسته نشان می دادند، به کمیته آموزش و نیروی کار مجلس نمایندگان آمریکا احضار شد.

این چهره ها با سؤالات تند و تیز الیز استفانیک، رییس کمیته کنگره مواجه شدند، اما تحت فشار هم با صحبت های او موافق نکردند که درخواست نسل کشی علیه یهودیان در محوطه دانشگاه قطعا به منزله آزار و اذیت است و از این رو، موج انتقاداتی علیه آنها شکل گرفت.

رییس دانشگاه پنسیلوانیا در سخنانش تاکید کرد که تنبیه دانشجویانی که به نسل کشی یهودیان اشاره داشتند، حائز اهمیت نیست بلکه باید دید که شرایط چگونه است.

از مگیل خواسته شد تا با بله یا خیر پاسخ دهد که آیا این نوع شعارها در محوطه دانشگاه مصداق نفرت پراکنی است یا خیر و او مرتبا تکرار می کند این به شرایط بستگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای رییس دانشگاه پنسیلوانیا بعد از تظاهرات حامیان فلسطین

استعفای رییس دانشگاه پنسیلوانیا بعد از تظاهرات حامیان فلسطین