مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 13:452023-11-28اجتماعي

اعزام250 دانش آموز دختر از شهرکرد به سرزمین نور


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد گفت: 250 دانش آموز در قالب کاروان های دانش آموزی دختر از شهرستان شهرکرد راهی سرزمین نور و مناطق عملیات دفاع مقدس در جنوب غرب کشور شدند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد گفت: 250 دانش آموز در قالب کاروان های دانش آموزی دختر از شهرستان شهرکرد راهی سرزمین نور و مناطق عملیات دفاع مقدس در جنوب غرب کشور شدند.

سرهنگ پاسدار حسن بهرامی هفتم آذرماه با اعلام این خبر به رسانه های چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اعزام زائران سرزمین نور با محوریت آموزش و پرورش ناحیه یک، ناحیه دو و بخش لاران شهرستان شهرکرد توسط شش دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان خوزستان انجام شد، اظهار کرد: مدت این اردوی فرهنگی بصیرتی و معنوی چهارشبانه روز است.

وی افزود: این اردوها با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود که 250 نفر از دانش آموزان دختر شهرستان شهرکرد عازم سرزمین نور شدند.

بهرامی با اشاره به استقبال بالای دانش آموزان مدارس استان از اردوهای راهیان نور و آثار و برکات این اردوها، خاطرنشان کرد: انتقال این دستاوردها به مدارس بعد از پایان اردو بسیار حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام250 دانش آموز دختر از شهرکرد به سرزمین نور

اعزام250 دانش آموز دختر از شهرکرد به سرزمین نور