مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 20:102023-12-15بين الملل

بیانیه ارتش یمن درباره 2 حادثه امنیتی در دریای سرخ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو های مسلح یمن، عصر امروز (جمعه)، در بیانیه ای اعلام کرد که نیرو های این کشور 2 کشتی را که در حال حرکت به سمت فلسطین اشغالی بوده اند، - ارتش یمن اعلام کرد در حمایت از مردم فلسطین، 2 کشتی را که برای رفتن به اراضی اشغالی فلسطین در حال عبور از دریای سرخ بودند، هدف حمله قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیرو های مسلح یمن، عصر امروز (جمعه)، در بیانیه ای اعلام کرد که نیرو های این کشور 2 کشتی را که در حال حرکت به سمت فلسطین اشغالی بوده اند، هدف حمله قرار داده اند.

 سخنگوی نیرو های مسلح یمن اعلام کرد نیروی دریایی این کشور در حمایت از مردم غزه و در راستای اجرای دستورات سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله، 2 کشتی کانتیری به نام های MSC Alanya و MSC PALATIUM III را با موشک های دریایی مناسب هدف قرار داده که در حال حرکت به سمت فلسطین اشغالی بودند.

یحیی سریع اضافه کرد که این 2 کشتی پس از آن هدف حمله قرار گرفتند که خدمه آن به هشدار های نیروی دریایی یمن واکنشی نشان ندادند.

او همچنین تاکید کرد که تمام کشتی ها می توانند آزادانه برای رفتن به مقصد های موردنظر خود به جز فلسطین اشغالی از دریای سرخ عبور کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه ارتش یمن درباره 2 حادثه امنیتی در دریای سرخ

بیانیه ارتش یمن درباره 2 حادثه امنیتی در دریای سرخ