مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 08:002023-11-25سياسي

حصول سازش در حدود 95 درصد پرونده های تشکیل شده در هیأت های صلح و سازش خراسان شمالی


رییس کل دادگستری خراسان شمالی از حصول سازش 95 درصدی در پرونده های تشکیل شده در هیأت های صلح و سازش در استان طی شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس کل دادگستری خراسان شمالی از حصول سازش 95 درصدی در پرونده های تشکیل شده در هیأت های صلح و سازش در استان طی شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده در همایش ستاد استانی، به آموزه های قرآنی و دینی اشاره و ریشه داری، پایداری و ماندگاری را از جمله کارکردهای مهم صلح و سازش در جامعه توصیف کرد.

وی اظهار کرد: اینکه صلح یاران ما در هیأت های صلح و سازش توانستند در طول شش ماه نزدیک به دو هزار و 900 فقره پرونده، یعنی نزدیک به 95 درصد پرونده های متشکل در این هیأت ها را به سازش مختومه کنند کار آسانی نیست.

بلکه یک حرکت انقلابی مبتنی بر اقدام قلبی و خداپسندانه و خیرخواهانه و در عین حال خردمندانه است که برای همیشه حلاوت آن در اذهان باقی خواهد ماند و باید اذعان داشت که شکل گیری و نهادینه شدن فرهنگ انسجام و یکپارچگی از جمله آثار و پیامدهای ارزنده این قبیل اقدامات ارزشمند به شمار می رود.

براتی زاده با اشاره به اینکه روحیه بسیجی در بین صلح یاران ما به بهترین شکل ممکن وجود دارد و همین کارکرد به اقدام و عمل آنها معنی و مفهوم معنوی می بخشد، گفت: تفکر بسیجی به لحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حصول سازش در حدود 95 درصد پرونده های تشکیل شده در هیأت های صلح و سازش خراسان شمالی

حصول سازش در حدود 95 درصد پرونده های تشکیل شده در هیأت های صلح و سازش خراسان شمالی