مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 10:152023-12-03اقتصادي

واحد یک نیروگاه بمپور از مدار خارج شد


مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه های سیستان و بلوچستان گفت: واحد یک نیروگاه گازی بمپور ایرانشهر به منظور ارتقای آمادگی برای تولید پایدار انرژی از مدار خارج شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مرادبخش بامری روز یکشنبه در گفت وگو با خرنگار ایرنا افزود: واحد یک نیروگاه بمپور طبق برنامه زمان بندی به مدت 25 روز تحت تعمیرات بازدید 4000 rpm قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: فعالیت های متعددی در مدت زمان تعمیرات انجام خواهد شد که شامل بازدید سیستم ایراینتیک و تعویض فیلترهای هوای ورودی به کمپرسور، بازدید از پره های توربین و فیلرزنی و اندازه گیری مقدار مجاز لقی پره ها، بازدید از پره های کمپرسور و اندازه گیری زاویه پره های IGV، بازدید محفظه احتراق و تعویض نگهدارنده کاشی، بازدید از زغال های ژنراتور و تعویض فیلترهای تنفس ژنراتور است.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه ‎های سیستان و بلوچستان گفت: تست باتری های کامان و دیزل های اضطراری، تست جرقه زن ها و رفع مشکلات ابزار دقیق، بازدید لاور پارت و دمپر فلپ کمپرسور و شستشوی پره های کمپرسور از دیگر اقداماتی است که در طول این مدت انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: مهمترین رویکرد این مجموعه تولیدی در این دوره از تعمیرات ارتقای سطح آمادگی نیروگاه ها و تداوم خدمت رسانی به مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد یک نیروگاه بمپور از مدار خارج شد

واحد یک نیروگاه بمپور از مدار خارج شد