مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 16:102024-01-06سياسي

حادثه تروریستی کرمان هویت آدم کش آمریکا را اثبات کرد


معاون فرهنگی استانداری خراسان رضوی گفت: امروز با حادثه تروریستی کرمان، برای تمام جهان اثبات شد آمریکا هویتی جز آدم کشی ندارد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی استانداری خراسان رضوی گفت: امروز با حادثه تروریستی کرمان، برای تمام جهان اثبات شد آمریکا هویتی جز آدم کشی ندارد.

حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد ظهر امروز 16 دی، در مراسم تشییع پیکر دو تن از شهدای حادثه تروریستی کرمان و شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس که در بلوار امامت مشهد برگزار شد، با بیان اینکه اساس حکومت آمریکا بر پایه آدم کشی بنا شده است، اظهار کرد: ابتدا 100 میلیون سرخ پوست در آمریکا قتل عام شدند تا نخستین دولت این کشور مستقر شود.

کجایند رسانه های غربی و سلبریتی های مزدور که این وقایع را افشاگری کنند؟ چرا در مورد این جنایت کمیته حقیقت یاب تشکیل نمی دهید و در شورای امنیت قطعنامه تصویب نمی کنید؟ وی با اشاره به قتل عام بیش از یک میلیون انسان در ویتنام، 220 هزار نفر در حادثه هیروشیما و ناکازاکی و همچنین کشتار غیرنظامیان در افغانستان توسط آمریکا، افزود: آمریکایی ها با همراهی 38 کشور به عراق حمله کردند، با این دو اتهام واهی که عراق دارای بمب اتم است و تروریسم بین الملل را در خود می پروراند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه تروریستی کرمان هویت آدم کش آمریکا را اثبات کرد

حادثه تروریستی کرمان هویت آدم کش آمریکا را اثبات کرد