مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 09:102024-01-01اقتصادي

تحقق 90 درصد تعهدات دولت در دور اول سفر رییس جمهور به زنجان


در دور اول سفر رییس جمهور چهار هزار میلیارد تومان برای استان مصوب شد که تعهدات دولت 90 درصد و با در نظر گرفتن تعهدات وزارتخانه ها 60 درصد آن محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، محسن افشارچی در تبیین دستاوردهای دولت در استان با بیان اینکه تا کنون میزان اعتبارات برای دور دوم سفر 9 هزار میلیارد تومان برآورد شده است، اظهار داشت: تلاش می شود در جلسه ای در روزهای آینده با معاون اول رییس جمهوری این مبالغ به مراتب افزایش یابد.

  استاندار زنجان با بیان اینکه دور اول سفرهای استانی بر مبنای پروژه محوری بود، اضافه کرد: دور دوم سفر رییس جمهور به استان ها برنامه محور بوده و در این زمینه برنامه های مختلفی برای افتتاح پروژه ها در نظر گرفته شده ست.

    مقام عالی دولت در استان زنجان با تأکید بر اینکه این استان کنترل آب های سطحی اهمیت دارد، ادامه داد این استان به استفاده از آب های سطحی متکی است و باتوجه به اینکه برداشت سالانه از آورد آن بیشتر است سطح آن روبه کاهش است.

وی با تاکید بر اینکه با سازوکارهای انجام گرفته احداث 2 سد مراش و بلوبین در استان موردتوجه قرار گرفته است، افزود: سد بلوبین که دارای حجم مخزن 29 میلیون مترمکعب و 17.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 90 درصد تعهدات دولت در دور اول سفر رییس جمهور به زنجان

تحقق 90 درصد تعهدات دولت در دور اول سفر رییس جمهور به زنجان