مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 11:162024-01-15بين الملل

ثبت یک رکورد معکوس دیگر برای محبوبیت بایدن


بر اساس نتایج یک نظرسنجی جدید محبوبیت جو بایدن یک رکورد جدید را در کاهش ثبت کرده و تنها یک سوم از بزرگسالان آمریکایی عملکرد این رییس جمهور آمریکا را تایید می کنند.

- بر اساس نتایج یک نظرسنجی جدید محبوبیت جو بایدن یک رکورد جدید را در کاهش ثبت کرده و تنها یک سوم از بزرگسالان آمریکایی عملکرد این رییس جمهور آمریکا را تایید می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نتایج یک نظرسنجی انجام شده از سوی شرکت افکارسنجی ایپسوس برای رسانه ای.

بی.

سی نیوز در بازه زمانی چهارم تا هشتم ژانویه نشان داد تنها 33 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفتند عملکرد جو بایدن را تایید می کنند؛ نتیجه ای که نسبت به نظرسنجی قبلی انجام شده در سپتامبر 2023 که محبوبیت 37 درصدی را برای بایدن ثبت کرده بود باز هم کاهش یافته است.

همچنین در نظرسنجی جدید درصد کسانی که به عملکرد بایدن نمره منفی دادند از رقم 56 درصدی که در ماه سپتامبر ثبت شد به رقم 58 درصد افزایش پیدا کرده است.

ای.

بی.

سی نیوز نوشت، این کمترین درصد محبوبیت ثبت شده برای یک رییس جمهور در تاریخ معاصر آمریکا از زمان دو سال آخر ریاست جمهوری جورج دبلیو.

بوش در سالهای 2006 تا 2008 است.

جو بایدن که در انتخابات سال 2024 دوباره برای ریاست جمهوری نامزد شده حتی در نظر سنجی مذکور از دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا و نامزد پیشتاز فعلی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت یک رکورد معکوس دیگر برای محبوبیت بایدن

ثبت یک رکورد معکوس دیگر برای محبوبیت بایدن