مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 14:052024-01-13اقتصادي

کمک 5 میلیاردی مردم گیلان جهت تامین مسکن محرومین


طی دو سال گذشته مجموعا مبلغ 50 هزار و 223 میلیون ریال کمک بلاعوض(نقدی و غیر نقدی) از سوی خیرین نیکوکار استان، جهت تامین مسکن خانواده های محروم و نیازمند به حساب 100 واریز گردید.

- ایسنا/گیلان مدیرکل بنیاد مسکن گیلان گفت: طی دو سال گذشته مجموعا مبلغ 50 هزار و 223 میلیون ریال کمک بلاعوض(نقدی و غیر نقدی) از سوی خیرین نیکوکار استان، جهت تامین مسکن خانواده های محروم و نیازمند به حساب 100 واریز گردید.

حامد دائمی امروز، 23 دی ماه در حاشیه بازدید از واحدهای بهره مند از کمک های بلاعوض حساب 100 حضرت امام(ره) بنیاد مسکن، گفت: این حساب منشا حل مشکل مسکن محرومان محسوب می شود که در تاریخ 21 فروردین 1358 توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد و تاکنون نقش بسزایی برای برطرف ساختن این مشکل داشته است.

وی با اشاره به فعالیت حساب 100 در استان گیلان افزود: نگاه راهبردی نظام انقلاب اسلامی به مسکن محرومین باعث شد که این اتفاق بزرگ شکل بگیرد تا در دورافتاده ترین نقاط کشور هم با حمایت حساب 100 بحث ساخت و مقاوم سازی مسکن محرومین رقم بخورد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان تاکید کرد: خیرین بازوی حساب 100 امام(ره) هستند و در استان هم از ظرفیت این خیرین استفاده می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 5 میلیاردی مردم گیلان جهت تامین مسکن محرومین

کمک 5 میلیاردی مردم گیلان جهت تامین مسکن محرومین