مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 19:202024-01-06سياسي

هیأت های اندیشه ورز نخبگان در استانداری ها تشکیل می شود


مسؤولان بنیاد ملی نخبگان در یک نشست خبری از جزییات برنامه جدید بنیاد برای تقویت همکاری استانداری ها با هیأت های اندیشه ورز نخبگانی جهت حل مسائل و چالش های استان ها گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، امروز، شنبه 16 دی ماه، بنیاد ملی نخبگان با دعوت از رسانه ها و خبرنگاران به معرفی و تشریح یکی از برنامه های مهم و جدید این بنیاد پرداخت.

در این نشست خبری، سیدسلمان سیدافقهی، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان، یاسین کیخا، معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد و جواد وزیری، معاون حکمرانی وزارت کشور حضور داشتند.

بنیاد ملی نخبگان قرار است در راستای تفاهم نامه اش با وزرات کشور، در سراسر کشور، هیأت های اندیشه ورزی از نخبگان را شناسایی کند تا این هیأت ها در تصمیم سازی و تصمیم گیری استانداری ها را با تخصص و دانش نخبگانی یاری دهند.

برنامه ای که رفع مسأله ها و چالش های جای جای نقاط کشور از اهداف آن است و شروع آن با برگزاری نخستین همایش ملی گفت وگوی نخبگان همراه خواهد بود.

18 دی ماه، روز شروع همکاری استانداران و اندیشکده ها یاسین کیخا، معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان، زمان برگزاری همایش ملی گفت وگوی نخبگان را روز دوشنبه، 18 دی ماه در سالن وزارت کشور اعلام کرد و گفت: این همایش به کمک وزارت کشور و خانه اندیشه ورزان برگزار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت های اندیشه ورز نخبگان در استانداری ها تشکیل می شود

هیأت های اندیشه ورز نخبگان در استانداری ها تشکیل می شود