مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 07:402023-12-31اقتصادي

تبدیل وضعیت معلم های خرید خدمت در آموزش و پرورش یزد


مدیرکل آموزش و پرورش یزد با بیان این که نیرو های مورد نیاز آموزش و پرورش با حق التدریس و نیرو های خرید خدمات تامین شده است، گفت: از جمله اقداماتی که در دستور کار است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدکاظم رحیمی نژاد، عصر دیروز در جلسه شورای توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان، اظهار کرد:  نیرو های مورد نیاز آموزش و پرورش با حق التدریس و نیرو های خرید خدمات تامین شده و به دنبال این هستیم با افزایش سهیمه استخدامی برای سال آینده و افزایش پذیرش دانشجو برای سال آینده بتوانیم تضمین بالاتری را برای تامین نیروی انسانی داشته باشیم.

وی افزود: با پیگیری های استاندار یزد از صنایع و معادن مقرر شد مبلغی در اختیار آموزش و پرورش استان قرار بگیرد تا بتوانیم پرداخت های نیرو های خرید خدمات را به روز کنیم و به محض اینکه وزارت پرداخت کرد آن ها را جایگزین کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: امیدواریم با تامین منابع مالی و پرداخت بروز همکاران، نگرانی آنان برطرف شود و کلاس ها با قوت و قدرت به کار خودشان ادامه دهند.

رحیمی نژاد در پایان با بیان این که نیرو های خرید خدمات نزدیک به 10 سال است با آموزش و پرورش استان یزد فعالیت دارند، تأکید کرد: از جمله اقداماتی که در دستور کار اداره کل آموزش و پرورش استان یزد تبدیل وضعیت نیروهای خرید خدمت در قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل وضعیت معلم های خرید خدمت در آموزش و پرورش یزد

تبدیل وضعیت معلم های خرید خدمت در آموزش و پرورش یزد