مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 11:002023-12-24اجتماعي

کسب رتبه اول جشنواره خوارزمی توسط دانش آموزان استان کرمان


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از کسب رتبه اول جشنواره جوان خوارزمی برای هفتمین بار در 10 سال اخیر توسط دانش آموزان این استان خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از کسب رتبه اول جشنواره جوان خوارزمی برای هفتمین بار در 10 سال اخیر توسط دانش آموزان این استان خبر داد.

رضا رضایی امروز سوم دی ماه در تشریح این خبر گفت: پنج طرح از استان کرمان، معادل 22 درصد کل طرح های کشور، به عنوان برگزیده نهایی بیست و پنجمین دوره جشنواره جوان خوارزمی اعلام شده و اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان مقام اول کشور را برای هفتمین بار در 10 سال اخیر کسب کرده است.

وی افزود: در سال تحصیلی 1402-1401 در بخش دانش آموزی بیست و پنجمین جشنواره جوان خوارزمی استان کرمان 310 طرح در سامانه جشنواره ثبت شد که از این حیث اداره کل استان در جایگاه اول کشور قرار گرفت، از نظر تعداد کل طرح ها به ترتیب اداره کل شهر تهران با 307 و اداره کل البرز با 289 طرح در جایگاه های دوم و سوم کشور قرار گرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در کل کشور تعداد 2717 طرح از استان های مختلف ارائه شده که این طرح ها در 18 گروه علمی، شاورزی و منابع طبیعی، مکانیک، برق و الکترونیک، کامپیوتر، فیزیک و نجوم، فناوری نانو، شیمی، مکاترونیک، علوم زیستی و پزشکی، زبان و ادبیات فارسی، علوم شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه اول جشنواره خوارزمی توسط دانش آموزان استان کرمان

کسب رتبه اول جشنواره خوارزمی توسط دانش آموزان استان کرمان