مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 23:002023-12-27سياسي

فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را به سمت قله های ترقی سوق خواهد داد


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را به سمت قله های ترقی سوق خواهد داد.

- ایسنا/هرمزگان معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را به سمت قله های ترقی سوق خواهد داد.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی، امشب (ششم دی ماه)، در آیین تکریم و تجلیل از مادران شهدای استان هرمزگان که در سالن آمفی تئاتر شرکت گاز استان هرمزگان برگزار شد، با اشاره به جایگاه و اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را به سمت قله های ترقی سوق خواهد داد و باعث رشد معنوی و مادی جامعه خواهد شد.

وی با ذکر این نکته که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یک الزام برای نیروهای انقلاب محسوب می شود، بیان کرد: باید در هر فرصتی که در اختیار مسئولین قرار دارد یاد و خاطره شهدا را زنده کنند و ضمن تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در راه الهی شهدا گام بردارند.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، تشریح کرد: در کل کشور 211 هزار مادر داریم که یکی از فرزندان خود را تقدیم انقلاب کرده است.

قاضی زاده هاشمی افزود: بر اساس آمارهای استخراج شده، هشت هزار مادر در کشور دو فرزند 637 مادر 3 فرزند، 86 مادر 4 فرزند، 32 مادر 5 فرزند، 3 مادر شش فرزند، یک مادر 7 فرزند، یک مادر هشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را به سمت قله های ترقی سوق خواهد داد

فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را به سمت قله های ترقی سوق خواهد داد