مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 20:452023-12-26سياسي

مسأله محوری و تربیت شاگردان نخبه، معیارهای مهم برای آیین نامه ارتقای اساتید


قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با اشاره به نقش تنظیم گر این نهاد، گفت: بنیاد ملی نخبگان آماده است با همکاری دستگاه های ذی ربط و صدالبته خود نخبگان و دانشگاهیان مقرراتی مانند آیین نامه ارتقای اساتید را به نحوی تغییر دهد که در آنها شناخت مسائل کشور و حل آنها و حتی تربیت شاگردان نخبه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازعلم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان، مراسم افتتاحیه رویداد شبکه نخبگانی اساتید جوان دانشگاه تهران که طی 5 ماه در قالب اردوهای شبانه روزی برگزار خواهد شد، با حضور سیدسلمان سیدافقهی قائم مقام بنیاد ملی نخبگان و 300 عضو هیأت علمی جوان در محل تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار شد.

سید سلمان سید افقهی در این مراسم با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه تمدن نوین اسلامی، گفت: حضرت آقا در گام دوم انقلاب تمدن سازی نوین اسلامی را افقی می دانند که زمینه ساز طلوع خورشید ولایت عظما است.

وی افزود: برای فهم بهتر تکلیف و وظیفه خود در این دوره حساس نیاز است به سیر تاریخی تمدن توجه کنیم تا بدانیم گام دوم انقلاب در چه شرایطی برداشته خواهد شد.

سید افقهی ادامه داد: بعد از اسلام فرصت کافی به معنای حقیقی برای ایجاد یک تمدن جهان شمول فراهم نشد؛ تمدنی که بتواند اهداف و آرمان های اسلام را محقق کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسأله محوری و تربیت شاگردان نخبه، معیارهای مهم برای آیین نامه ارتقای اساتید

مسأله محوری و تربیت شاگردان نخبه، معیارهای مهم برای آیین نامه ارتقای اساتید