مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 10:152024-01-09فرهنگي

اولین دوره انتخاب کتاب شهدای خوزستان برگزار می شود


در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای خوزستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و کمیته تالیف تدوین و نشر کنگره اولین دوره کتاب شهدای خوزستان را برگزار می کنند.

- ایسنا/خوزستان در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای خوزستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و کمیته تالیف تدوین و نشر کنگره اولین دوره کتاب شهدای خوزستان را برگزار می کنند.

اولین دوره انتخاب کتاب شهدای خوزستان با موضوع خاطره و داستان، زندگینامه شهدا، مدافعان حرم، شعر و نثر ادبی درباره شهید، کودک و نوجوان و مستند (وقایع نگاری دفاع مقدس) برگزار می شود.

کلیه نویسندگان، مؤلفان، ادبا، شاعران و همه کسانی که آثاری درباره شهدا دارند می توانند در رویداد انتخاب کتاب شهدای خوزستان شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علاقه مندان می توانند آثار خود را تا 28 دی 1402 به دفتر کمیته تالیف، تدوین و نشر کنگره ملی شهدای خوزستان واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارسال کنند.

آغاز داوری آثار 30 دی 1402 و برگزاری آیین پایانی این رویداد بهمن 1402 است.

آثار ارسالی باید در فاصله زمانی سال 1392 تا 1402 برای اولین بار چاپ شده و محل انتشار اثر می تواند در هر جای کشور باشد اما موضوع درباره شهدای استان خوزستان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دوره انتخاب کتاب شهدای خوزستان برگزار می شود

اولین دوره انتخاب کتاب شهدای خوزستان برگزار می شود