مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 14:352024-01-01سياسي

امیرعبداللهیان آلودگی ناشی از نیروگاه متسامور ارمنستان را منتفی خواند


وزیر امور خارجه در نشست کمیسیون امنیت ملی مجلس و براساس گزارش فنی و راستی آزمایی سازمان انرژی اتمی ایران، هرگونه وجود آلودگی ناشی از نیروگاه اتمی برق متسامور ارمنستان را منتفی خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، بنا به دعوت رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه روز یکشنبه دهم دی ماه در جلسه این کمیسیون حضور یافت و ضمن ارائه گزارشی از آخرین تحولات غزه، به سؤالات تعدادی از نمایندگان پاسخ داد.

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از تلاش ها و اقدامات وزارت امور خارجه در پیگیری حقوق حقه مردم مظلوم فلسطین تشکر و قدردانی کردند.

وزیر امور خارجه به سؤال ولی اسماعیلی نماینده گرمی و انکوت راجع به آلودگی رودخانه ارس از طریق پساب نیروگاه متسامور ارمنستان، سؤال طغیانی نماینده اصفهان در خصوص وظایف قانونی وزارت امور خارجه در برقراری روابط با سازمان های بین المللی اقتصادی و سؤال ایزدخواه نماینده تهران درباره حق خانواده های ایرانی ساکن اروپا برای نگهداری فرزندانشان پاسخ داد و اقدامات انجام شده از سوی وزارت امور خارجه در ارتباط با موارد مطرح شده را تشریح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان آلودگی ناشی از نیروگاه متسامور ارمنستان را منتفی خواند

امیرعبداللهیان آلودگی ناشی از نیروگاه متسامور ارمنستان را منتفی خواند