مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 08:402024-01-12اقتصادي

باغداران از یارانه نهال استفاده کنند


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از تخصیص یارانه نهال با هدف تشویق باغداران برای استفاده از نهال های شناسه دار خبر داد و خاطرنشان کرد: بهره بردارانِ متقاضی احداث و توسعه باغ در صورت خرید نهال از نهالستان های دارای مجوز و شناسه استان می توانند با مراجعه .

- ایسنا/گیلان رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از تخصیص یارانه نهال با هدف تشویق باغداران برای استفاده از نهال های شناسه دار خبر داد و خاطرنشان کرد: بهره بردارانِ متقاضی احداث و توسعه باغ در صورت خرید نهال از نهالستان های دارای مجوز و شناسه استان می توانند با مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی از یارانه نهال استفاده کنند.

صالح محمدی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فرصت مناسب ماه های پایانی سال برای توسعه باغ ها در اراضی شیب دار و جلگه ای گفت: کشاورزان و باغدارانی که هر ساله نسبت به توسعه اراضی خود اقدام می کنند، می توانند برای تولید نهال های سالم، اصیل و دارای لیبل و شناسه از نهالستان های شهرستان های رودسر، املش، سیاهکل، آستانه اشرفیه، تالش، فومن، صومعه سرا و رشت اقدام کنند.

وی با اشاره به بازدیدهای میدانی دوره ای از سوی مدیریت باغبانی، کمیته فنی نهال و مدیریت حفظ نباتات استان از نهالستان ها افزود: این رصد و پایش منظم سبب می شود آفات و بیماری ها شناسایی شده و همواره نهال سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغداران از یارانه نهال استفاده کنند

باغداران از یارانه نهال استفاده کنند