مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 22:352023-12-30سياسي

حضور پرشور مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای منتخبین است


هر چقدر میزان مشارکت مردم در انتخابات بالاتر باشد باعث استحکام بیشتر نظام و دلگرمی منتخبین خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از جاجرم، مصطفی حاج زاده، فرماندار جاجرم، در نشست انتخاباتی با رابطین و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان اظهار کرد: انتخابات یک مبحث مهم در کشور و نشانه جمهوریت نظام و اراده عمومی مردم جهت مشارکت در سرنوشت خود می باشد که هر چقدر میزان مشارکت مردم در انتخابات بالاتر باشد باعث استحکام بیشتر نظام خواهد بود.

وی در این نشست با اشاره به روز بصیرت گفت: نامگذاری این روز یکی از توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که فتنه سال 88 با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم خنثی شد .

فرماندار جاجرم افزود: سازوکار انتخابات در شهرستان از چند ماه قبل شروع و دوره های آموزشی در ستاد انتخابات برگزار و تمامی امکانات جهت برگزاری انتخابات پرشور فراهم شده است.

حاجی زاده تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای منتخبین است تا در مجلس آینده بتوانند از حقوق مردم دفاع کنند و جهت آبادانی شهرستان قدم بردارند.

وی ادامه داد: خوشبختانه مردم شهرستان جاجرم همیشه در انتخابات های مختلف حضور پر رنگ و پرشوری داشته اند و حضور بیش از 72 درصدی مشارکت در انتخابات گذشته نشان از وفاداری مردم این شهرستان به انقلاب و نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای منتخبین است

حضور پرشور مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای منتخبین است