مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 00:002024-01-03سياسي

نه فقط از سردار و زائرانش که از بازی اش هم می ترسند


گیمرهای نوجوان به جای حمله و خرابکاری کردن در سطح شهر و زیرپاگذاشتن قوانین که سبک اصلی بازی های جی تی ای هست، در بازی «فرمانده مقاومت» مقتدرانه از شهرشان دفاع می کنند آن هم شانه به شانه سردار سلیمانی.

- گروه زندگی: رهبری در اولین نماز جمعه بعد از شهادت حاج قاسم خاطره ای از ایشان روایت کردند و گفتند در وصف شجاعت سردار همین بس که در منطقه ای که توسط داعش محاصره 360 درجه شده بود، سردار با بالگرد وارد منطقه شدند و با کمک مردم محاصره را شکستند.

برای من که هم گیمر هستم و هم بازی ساز، این خاطره یک خاطره گیمی بود و همان روز بود که به ذهنم رسید این عملیات را تبدیل کنم به یک بازی کامپیوتری.

 روزی که مهدی جعفری جوزانی تهیه کننده و کارگردان حوزه بازی و انیمیشن، آزاد سازی شهر آمرلی از شر داعش را سوژه یک بازی کرد فکرش را هم نمی کرد که بازی فرمانده مقاومت با محوریت حاج قاسم سلیمانی در دنیای گیمرها و استریمرها قاعده ها را تغییر دهد و نه فقط در ایران که گیمرهای کشورهای دیگر هم به این بازی علاقه مند شوند.

واکنش ها ی بین المللی به بازی فرمانده مقاومت  *نه فقط از زائرانت که از بازی کامپیوتری ات هم می ترسند از روزی که ایده ساخت بازی فرمانده مقاومت در ذهن مهدی جعفری جوزانی جرقه زد دو سال و 4 ماه طول کشید تا تلاش تیم تولید به نتیجه برسد و این بازی وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نه فقط از سردار و زائرانش که از بازی اش هم می ترسند

نه فقط از سردار و زائرانش که از بازی اش هم می ترسند