مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 09:152024-01-19اقتصادي

15 درصد جمعیت عشایر استان اردبیل تحت پوشش صندوق بیمه قرار دارند


مدیرکل امور عشایر استان اردبیل گفت: خسارت های وارده به عشایر از طریق صندوق بیمه کشاورزی پرداخت می شود و ضروری است برای جبران خسارت ها، عشایر استان زیرپوشش بیمه قرار بگیرند.

- حاتم طهماس پور، مدیرکل امور عشایر استان اردبیل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به خسارت های وارده به عشایر ناشی از حوادث طبیعی، اظهار کرد: بهار امسال 216 راس دام در اثر سیلاب در بخش های مختلف روستا، میان بند و مسیل تلف شد و یک نفر هم جان خود را از دست داد.

وی افزود: در حال حاضر 15 درصد جمعیت عشایر استان اردبیل تحت پوشش صندوق بیمه قرار دارند؛ خسارت های وارده به عشایر از طریق صندوق بیمه کشاورزی پرداخت می شود و ضروری است برای جبران خسارت ها، عشایر استان زیرپوشش بیمه قرار بگیرند.

مدیرکل امور عشایر استان اردبیل ادامه داد: امسال یک هزار و 160 میلیارد ریال از محل بند ب ماده 52 و تبصره 18 تسهیلات به بخش عشایر تخصیص یافته که بیش از 70 درصد آن جذب شده است.

149 قشلاق در استان اردبیل فاقد آشامیدنی است طهماس پور تصریح کرد: تفاهم نامه ای با قرارگاه امام حسن (ع) برای آبرسانی و راه سازی عشایری این استان منعقد شده و این قرارگاه عملیات شن ریزی 200 کیلومتر راه عشایری را به اتمام رسانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 درصد جمعیت عشایر استان اردبیل تحت پوشش صندوق بیمه قرار دارند

15 درصد جمعیت عشایر استان اردبیل تحت پوشش صندوق بیمه قرار دارند