مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 14:002023-12-22بين الملل

نیویورک تایمز: آمریکا می خواهد دارایی مسدود شده روسیه را به اوکراین بدهد


نیویورک تایمز از قول منابعی مطلع گزارش کرد، کاخ سفید مذاکرات فوری با متحدانش را درباره دارایی های مسدود شده روسیه و استفاده از آنها برای کمک به اوکراین آغاز کرده است.

- نیویورک تایمز از قول منابعی مطلع گزارش کرد، کاخ سفید مذاکرات فوری با متحدانش را درباره دارایی های مسدود شده روسیه و استفاده از آنها برای کمک به اوکراین آغاز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کشورهای غربی در حال حاضر با موافقت برای بسته های کمکی جدید به کی یف دچار چالش شده اند.

روزنامه نیویورک تایمز از قول منافع آمریکایی و اروپایی که خواستند نامشان فاش نشود، نوشت: دولت جو بایدن، رییس جمهور ایالات متحده بی سر و صدا در حال حمایت جدید از درخواست بیش از 300 میلیارد دلار از ذخایر ارزی مسدود شده روسیه توسط کشورهای غربی است.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، این منابع مطلع همچنین اعلام کردند، برخی از مقام های آمریکایی نگران هستند که چنین اقدامی باعث تضعیف اعتبار آمریکا به عنوان یک مرکز مالی بزرگ شود.

گفته می شود که مذاکرات میان مقامات، بانکداران و وکلا در هفته های اخیر قوت گرفته و طبق گزارش ها، واشنگتن به چند تن از متحدان خود فشار می آورد تا تاریخ 24 فوریه به مناسبت دومین سالگرد آغاز جنگ اوکراین، استراتژی ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: آمریکا می خواهد دارایی مسدود شده روسیه را به اوکراین بدهد

نیویورک تایمز: آمریکا می خواهد دارایی مسدود شده روسیه را به اوکراین بدهد