مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 12:502024-01-15حوادث

جامعه محوری و دانش بنیانی، رویکرد جدید پلیس


فرمانده انتظامی مازندران در آیین معارفه رییس دفتر تحقیقات کاربردی استان، گفت: جامعه محوری و دانش بنیانی، رویکرد و قلمرو جدید پلیس است.

- ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی مازندران در آیین معارفه رییس دفتر تحقیقات کاربردی استان، گفت: جامعه محوری و دانش بنیانی، رویکرد و قلمرو جدید پلیس است.

سردار حسن مفخمی شهرستانی امروز در آیین معارفه رییس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان که با حضور فرماندهان، مسئولان و مدیران انتظامی استان در سالن شهید سلیمانی ستاد انتظامی استان برگزار شد به تشریح ماموریت ها و رسالت این مرکز تحقیقاتی و کاربردی در پلیس پرداخت .

وی تصریح کرد: یکی از رسالت های مهم این مرکز تحقیقاتی، بهره گیری از اساتید و صاحب نظران دانشگاهی و انتظامی، متناسب با اولویت های پژوهشی است که سالانه با همکاری فراجا تدوین و پیگیری خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به ماموریت ها و وظایف مهم دفترتحقیقات کاربردی پلیس در حوزه پژوهشی، اظهار کرد: تالیف، ترجمه، طرح های تحقیقات صنعتی و غیرصنعتی، فعالیت های دانشی شامل، میزگردهای علمی، اتاق فکر، سخنرانی وهمچنین برنامه های پژوهشی و دانشی از جمله ماموریت های این مرکز بوده که باید دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه محوری و دانش بنیانی، رویکرد جدید پلیس

جامعه محوری و دانش بنیانی، رویکرد جدید پلیس