مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 13:052024-01-16سياسي

پیش بینی 791 شعبه اخذ رای در چهارمحال و بختیاری


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیش بینی 791 شعبه اخذ رای در این استان، گفت:در مرحله پیش ثبت نام 680 نفر داوطلب در حوزه های انتخابیه مختلف ثبت نام کردند و در نهایت 110 نفر تایید صلاحیت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزری فارس از شهرکرد، محسن حسین میرزایی صبح امروز در جلسه هیات بازرسی انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: جلسات مربوط به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان از یک سال قبل با حضور فرمانداران و بخشداران انجام شد که تا کنون 21 جلسه مستمر و موثر در راستای تصمیم گیری و تصمیم سازی در خصوص برگزاری انتخابات این استان برگزار شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: 27 هیات اجرایی در 12 شهرستان و بخش های مستقل از قشرهای مختلف جامعه از جمله روحانیون، فرهنگیان و بانوان تشکیل شده است.

وی افزود: در مرحله پیش ثبت نام 680 نفر داوطلب ثبت نام کردند که در نهایت 110 نفر تایید صلاحیت شدند از این تعداد 32 نفر از حوزه انتخابیه شهرکرد، بن، سامان و فرخ شهر، 26 نفر حوزه انتخابیه لردگان، خانمیرزا و فلارد، 26 نفر اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار و 26 نفر از حوزه بروجن هستند.

پیش بینی 791 شعبه اخذ رای در چهارمحال و بختیاری حسین میرزایی اضافه کرد: 791 شعبه اخذ رای برای چهارمحال و بختیاری پیش بینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 791 شعبه اخذ رای در چهارمحال و بختیاری

پیش بینی 791 شعبه اخذ رای در چهارمحال و بختیاری