مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 10:302024-01-03اجتماعي

آسمان برفی برخی استان ها طی روز شنبه


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف طی روز شنبه (16 دی ماه) در نقاط مختلف کشور در پی ورود سامانه بارشی خبر داد.

- رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف طی روز شنبه (16 دی ماه) در نقاط مختلف کشور در پی ورود سامانه بارشی خبر داد.

صادق ضیاییان در گفتگو با ایسنا افزود: فردا (14 دی ماه) برای استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، هرمزگان و جنوب کرمان بارش پیش بینی می شود که این بارش در استان های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان موجب جاری شدن روان آب می شود از قرارگیری در حریم و بستر رودخانه ها خودداری شود.

وی با بیان اینکه جمعه (15 دی ماه) بارش از شمال غرب کشور شروع می شود، اظهارکرد: طی این روز استان های آذرباریجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل درگیر هستند و روز شنبه (16 دی ماه) وسعت آن بیشتر می شود، به گونه ای که استان های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، زنجان، همدان، قزوین، البرز، تهران و کردستان بارش هایی را تجربه می کنند.

بارش پراکنده برای شمال خراسان جنوبی، سمنان به ویژه در نیمه شمالی آن پیش بینی می شود.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: طی این مدت محورهای مواصلاتی بین استان های ساحلی دریای خزر و جنوب رشته کوه البر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان برفی برخی استان ها طی روز شنبه

آسمان برفی برخی استان ها طی روز شنبه