مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 17:002024-01-07پزشكي

مصرف مازوت در نیروگاه شازند مستقیما بر سلامت مردم تاثیر دارد


به عنوان متولی سلامت و درمان استان، پیگیری های زیادی داشتیم و یک دقیقه مازوت سوزی را به صلاح سلامت مردم نمی دانیم چراکه مصرف مازوت در نیروگاه شازند مستقیما بر سلامت مردم تاثیر دارد و قطعا پیگیر حقوق مردم خواهیم بود.

- ایسنا/مرکزی رییس علوم پزشکی اراک گفت: به عنوان متولی سلامت و درمان استان، پیگیری های زیادی داشتیم و یک دقیقه مازوت سوزی را به صلاح سلامت مردم نمی دانیم چراکه مصرف مازوت در نیروگاه شازند مستقیما بر سلامت مردم تاثیر دارد و قطعا پیگیر حقوق مردم خواهیم بود.

دکتر علیرضا امانی یکشنبه 17 دیماه 1402 در جلسه مشترک کمیسیون نظارت و کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اراک اظهار کرد: مسلما در سال 1374 برای جانمایی نیروگاه حرارتی شازند یک مشاوره انجام شده است، اما جالب است که تا امروز هیچ پرسشی بابت این جانمایی از این مشاور نشده است و نماینده دادستان باید این امر را پیگیری کند.

رییس علوم پزشکی اراک وی با اشاره به مکاتبات مستمر دانشگاه علوم پزشکی اراک از سال گذشته بابت مسئله آلودگی هوا، گفت: از 28 تیرماه که درگیر مسئله گرد و خاک در اراک بودیم، مکاتبه داشتیم و دلیل شلوغی بیمارستان امیرکبیر را این گردوغبار عنوان کردیم.

وی تصریح کرد: به عنوان متولی سلامت و درمان استان، پیگیری های زیادی داشتیم و یک دقیقه مازوت سوزی را به صلاح سلامت مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف مازوت در نیروگاه شازند مستقیما بر سلامت مردم تاثیر دارد

مصرف مازوت در نیروگاه شازند مستقیما بر سلامت مردم تاثیر دارد