مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 15:352024-01-11اقتصادي

یازدهمین نشست کمیته مشترک تجارت مرزی ایران و پاکستان در چابهار برگزار می شود


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از یازدهمین نشست کمیته مشترک تجارت مرزی ایران و پاکستان از 26 تا 27دیماه سالجاری و همچنین برپایی نمایشگاه بین المللی صادرات به کشور پاکستان تا 29 دیماه خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از یازدهمین نشست کمیته مشترک تجارت مرزی ایران و پاکستان از 26 تا 27دیماه سالجاری و همچنین برپایی نمایشگاه بین المللی صادرات به کشور پاکستان تا 29 دیماه خبر داد.

ایرج حسن پور امروز پنجشنبه بیان کرد: در این راستا نمایشگاه بین المللی صادرات به کشور پاکستان در چابهار با حضور شرکت های صنعتی، معدنی و تجاری شاخص این استان و کشور تا 29 دیماه برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری کمیته مشترک تجارت مرزی بررسی مسائل، رفع موانع تجارت مرزی، توسعه روابط بازرگانی و اقتصادی 2 کشور دوست و همسایه ایران و پاکستان است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در این کمیته 2 طرف هماهنگی لازم را در رشد و رونق مبادلات تجاری و اقتصادی، تبادل هیات های تجاری، برپایی نمایشگاه های مشترک،جذب سرمایه گذاری دوجانبه، ایجاد مراکز صنعتی مشترک و بازارچه های خرده فروشی انجام خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین نشست کمیته مشترک تجارت مرزی ایران و پاکستان در چابهار برگزار می شود

یازدهمین نشست کمیته مشترک تجارت مرزی ایران و پاکستان در چابهار برگزار می شود