مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 17:102024-01-01ورزشي

نیم فصل دوم لیگ برتر بسکتبال تحت تاثیر دربی مازنی ها


نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در حالی از روز شنبه 9 دی شروع شد که دربی مازندرانی ها تحت تاثیر بازی های این هفته قرار گرفت.

- ایسنا/مازندران نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در حالی از روز شنبه 9 دی شروع شد که دربی مازندرانی ها تحت تاثیر بازی های این هفته قرار گرفت.

در شروع بازی های مرحله برگشت این مسابقات و از هفته دوازدهم تیم آورتا ساری درحالی میزبان خود تیم کاله مازندران است که این مسابقه به علت بازسازی سالن خانگی تیم آورتا همانند بازی های نیم فصل این تیم در آمل و در سالن ورزشی پیامبراعظم این شهر برگزار خواهد شد.

سالن ورزشی پیامبراعظم آمل محل بازی های خانگی تیم کاله مازندران در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور نیز هست.

دو تیم درحالی در هفته دوازدهم این مسابقات از ساعت 16 عصر سه شنبه 12 دی در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل رودروی یکدیگر قرار خواهند گرفت، که پیروزی هر یک از دو تیم در جدول رده بندی مسابقات برای تیم های بالا و میانه جدولی خواهد داشت.

تیم کاله مازندران که با نایب قهرمانی در فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، سومین فصل حضورش در این مسابقات را پرنوسان شروع کرده بود، در نهایت نیم فصل نخست را با انجام 11 مسابقه که حاصل آن هفت پیروزی و چهار شکست با کسب 18 امتیاز و قرار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیم فصل دوم لیگ برتر بسکتبال تحت تاثیر دربی مازنی ها

نیم فصل دوم لیگ برتر بسکتبال تحت تاثیر دربی مازنی ها