مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 12:302024-01-10سياسي

بیانیه 30 نماینده درباره عملکرد مجلس یازدهم


30 نماینده مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای به تشریح عملکرد مجلس یازدهم در سه بخش کلی پرداختند و اعلام آمادگی کردند در محافل دانشگاهی، اندیشگاهی، - 30 نماینده مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای به تشریح عملکرد مجلس یازدهم در سه بخش کلی پرداختند و اعلام آمادگی کردند در محافل دانشگاهی، اندیشگاهی، رسانه ای و مردمی شنونده انتقادات و نظرات سازنده مردم و نخبگان و اندیشمندان باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم رهبر حکیم انقلاب اسلامی در آغازین روزهای سال 1402، درباره انتخابات مجلس دوازدهم چهار کلیدواژه مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت را به عنوان اصولی اساسی برشمردند که از آن پس بر همگان بویژه مسوولان واجب شد تا به منظور تحقق کامل و حداکثری آنها بکوشند.

ایشان اخیرا نیز با بیان مجدد چهار راهبرد فوق، بویژه بر ضرورت اقدام همگان عملی برای گرم کردن تنور سیاسی کشور با هدف افزایش مشارکت در بستر رقابتی واقعی تاکید فرمودند.

لذا ما جمعی از نمایندگان مجلس یازدهم تصمیم گرفتیم برای تقویت فضای گفتگو پیرامون انتخابات و با درک ضرورت تشکیل مجلسی انقلابی تر و قوی تر، در این باره با مردم بیشتر سخن بگوییم و همینجا اعلام آمادگی می کنیم در محافل دانشگاهی، اندیشگاهی، رسانه ای و مردمی رو در رو نیز شنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه 30 نماینده درباره عملکرد مجلس یازدهم

بیانیه 30 نماینده درباره عملکرد مجلس یازدهم