مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 00:402024-01-12اقتصادي

مدیرانی که به نوآوری می اندیشند، بخوانند


به طور کلی سه نوع نوآوری در سازمان وجود دارد: رادیکالی، تدریجی و مخرب که با توجه به بازار هدف، ماهیت برند، خدمات و محصولات ارائه شده توسط سازمان متفاوت خواهد بود.

- عصر ایران ؛ آناهیتا شهنازی* - سازمانی را در نظر بگیرید که واحد جدیدی تحت عنوان واحد توسعه و نوآوری راه اندازی نموده پس از تخصیص منابع ریالی و غیرریالی لازم به واحد جدیدالتأسیس، از مدیر مربوطه انتظار می رود که چشم انداز، مأموریت و اهداف عملیاتی خود را برای شش ماهه پیش رو اعلام کند.

آناهیتا شهنازی آنچه لازم است تا مدیر واحد توسعه و نوآوری در گام نخست انجام دهد این است که با ذینفعان کلیدی سازمان در حوزه کاری خود هم ادبیات و هم ذهن شود.

در سازمان ها زمانی که صحبت از نوآوری و توسعه می شود اولین تغییری که در ذهن همه شکل می گیرد این است که نوآوری ،طراحی و تولید محصولی جدید است.

انواع مختلفی از نوآوری ها را می توان برای بهینه سازی نتایج در سازمان به کار برد که هر کدام هدفی مشخص دارند.

هر سازمانی با حرکت در مسیر نوآوری تصمیم دارد تا در بازار رقابتی خود جایگاهی منحصر به فرد به دست آورد و بتواند بهترین تجربه را به مشتریان خود ارائه دهد اما جدا از رویاها و جاه طلبی های یک سازمان، سؤالاتی در اینجا مطرح است: نوآوری چیست؟ انواع نوآوری کدام است؟ و چگونه آنها را در یک سازمان می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرانی که به نوآوری می اندیشند، بخوانند

مدیرانی که به نوآوری می اندیشند، بخوانند