مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 18:352023-12-29سياسي

تقدیر جنبش عدالت خواه دانشجویی از حجت الاسلام قرائتی


جنبش عدالت خواه دانشجویی در نامه ای از حجت الاسلام والمسلمین قرائتی به پاس یک عمر فعالیت قرآنی و عدالت خواهانه تقدیر کرد.

- متن کامل این نامه به شرح زیر است: وَالَّذِینَ یُمَسِّکُونَ بِالْکِتَابِ وَأَقَامُوا الصَّلَاهَ إِنَّا لَا نُضِیعُ أَجْرَ الْمُصْلِحِینَ و آنان که متوسل به کتاب آسمانی شوند و نماز به پا دارند، ما اجر درستکاران را ضایع نخواهیم گذاشت.

سوره اعراف، آیه 170 جناب حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در منظومه فکری عدالت خواهی، صرف عمر در تبلیغ و تفسیر و آموزش قرآن کریم با قول لیّن، تلاش برای اقامه احکام الهی و گسترش آموزش سواد و معارف اسلامی، نه تن ها از نظر معنوی و اعتقادی ارزشمند و قابل تقدیر است، بلکه جزو اقدامات مؤثر عدالت خواهانه نیز محسوب می شود.

سال ها فعالیت مداوم و آموزنده برای آموزش و ترویج قرآن کریم در صدا وسیما، دانشگاه ها و بین مردم با زبانی ساده و تأثیرگذار، تألیف کتاب گران سنگ تفسیر نور در 10 جلد، نگارش بیش از 80 جلد کتاب در حوزه معارف دینی، اقدامات برجسته و ماندگار در نهضت سوادآموزی، تأسیس چندین ستاد برای ترویج معارف و اقامه احکام الهی مانند ستاد اقامه نماز و ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر جنبش عدالت خواه دانشجویی از حجت الاسلام قرائتی

تقدیر جنبش عدالت خواه دانشجویی از حجت الاسلام قرائتی