مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 13:362024-01-06سياسي

چرا من و تو محکوم به تعطیلی بود؟+فیلم


شبکه من و تو با توجه به رفتارها و اقداماتی که انجام داد؛ دیگر امکان ادامه دادن نداشت و کا ربه جایی رسیده است که کارفرما از حمایت این شبکه، منصرف شده است.

- فارس پلاس؛ روایت روز - شمارش معکوس برای تعطیلی یکی دیگر از شبکه های ضدانقلاب آغاز شده است و بنابر اخبار منتشره تا 31 ژانویه (11 بهمن) شبکه منوتو بعد از 14 سال فعالیت تعطیل خواهد شد.

من و تو یکی از شبکه های تندرو ضدانقلاب بوده که سعی داشت با محور قرار دادن برنامه های سرگرمی و با تغییر سبک زندگی ایرانیان درواقع به قول خود یک فروپاشی از درون را رقم بزند اما پس از 14 سال این شبکه به نماینده قشر خاصی تبدیل شد که در شبکه های اجتماعی آنرا دگوری و در اصطلاح عامیانه آنان را سانتی مانتالیسم می خوانند.

از این رو در میان ضدانقلاب شبکه من و تو با قشر خاص و سطح پایینی که نمایندگی می کرد به عنوان یک رسانه کاملا جدی مورد توجه قرار نگرفت و به نظر می رسد به خاطر همین عدم جدی گرفتن این شبکه بود که در یافتن حامی مالی جدید ناکام ماند و به پایان خود نزدیک شد.

برندی سوخته که با توجه به مخاطبان غیر متعارفی که دارد نمی تواند اثرگذاری خاصی در میان اقشار مختلف مردم داشته باشد.

ژست سوگواری برای پوشاندن ورشکستگی این شبکه تلویزیونی که ماهیتی بهایی - سلطنت طلبانه داشت، به گونه ای عمل کرد که بتواند نگرش افکارع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا من و تو محکوم به تعطیلی بود؟+فیلم

چرا من و تو محکوم به تعطیلی بود؟+فیلم