مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 15:002023-12-25بين الملل

جروزالم پست: جنگ قدرت در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در میانه جنگ غزه


یک رسانه صهیونیستی از تداوم جنگ قدرت بر سر تصاحب منصب وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در میانه جنگ علیه غزه انتقاد کرد و نوشت: چرا چنین منصب مهمی مثل همیشه قربانی مسائل مربوط به سیاست داخلی می شود.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - سرمقاله امروز روزنامه صهیونیستی جروزالم پست به تغییر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در میانه جنگ علیه غزه اختصاص داشت.

این رسانه صهیونیستی در سرمقاله خود تحت عنوان چه بر سر منصب وزارت خارجه آمده است؟ ، نوشت: رفتن قریب الوقوع الی کوهن از وزارت خارجه، نشان دهنده بی توجهی به این منصب در چند دهه گذشته است.

جروزالم پست چاپ تل آویو در این گزارش، منصب وزارت خارجه را دومین منصب مهم در رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد و افزود: در میانه جنگ غزه، اعلام شد که طبق برنامه ریزی قبلی، ایزراییل کاتز در 31 دسامبر به جای کوهن سکاندار وزارت خارجه خواهد شد.

این رسانه صهیونیستی به ناراحتی کوهن از تاکید کابینه بنیامین نتانیاهو بر انجام این تغییر اشاره کرد و به نقل از وی نوشت: تغییر وزیر خارجه در شرایط جنگ، کار درستی نیست.

جروزالم پست درباره اولویت دادن نتانیاهو به منافع شخصی خود در چارچوب بازی کانون های قدرت در رژیم صهیونیستی، نوشت: چرا تغییر وزیر خارجه (در چارچوب سهم خواهی های احزاب حاکم)، این اندازه برای نخست وزیر مهم است؟ این رسانه ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جروزالم پست: جنگ قدرت در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در میانه جنگ غزه

جروزالم پست: جنگ قدرت در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در میانه جنگ غزه