مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 12:502024-01-17بين الملل

نشریه آمریکایی: اسراییل می خواهد غزه را «غیر قابل سکونت» کند


یک نشریه آمریکایی در مقاله ای هدف رژیم صهیونیستی از حملاتش علیه غزه را وحشیگری دانست و تاکید کرد، این رژیم با بمباران نوار غزه می خواهد در پایان عملیات نظامی بی رحمانه اش، - نشریه آمریکایی: اسراییل می خواهد غزه را غیر قابل سکونت کند یک نشریه آمریکایی در مقاله ای هدف رژیم صهیونیستی از حملاتش علیه غزه را وحشیگری دانست و تاکید کرد، این رژیم با بمباران نوار غزه می خواهد در پایان عملیات نظامی بی رحمانه اش، آنجا را به مکانی غیر قابل سکونت تبدیل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته نامه آمریکایی The Nation با انتشار مقاله ای به قلم جاشوا فرانک نوشت، در محیط زیبای ساحلی در مرکز غزه و در فاصله یک مایلی اردوگاه الشاطئ که اکنون با خاک یکسان شده، لوله های سیاهی روزی زمین وجود داشت که سربازان صهیونیست آنها را زیر زمین پنهان کردند.

این تصویری که وزارت جنگ رژیم صهیونیستی پخش کرد، نشان می دهد تعدادی سرباز صهیونیست در حال کارگذاری لوله ها زیر زمین هستند و به نظر می رسد این ها ایستگاه های پمپاژ آب از دریای مدیترانه به تونل های زیر زمینی است.

همانگونه که در برخی گزارش ها آمده، این طرح شامل شبکه گسترده ای از تونل هایی است که حماس احداث کرده و از آنها در عملیات هایش استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشریه آمریکایی: اسراییل می خواهد غزه را «غیر قابل سکونت» کند

نشریه آمریکایی: اسراییل می خواهد غزه را «غیر قابل سکونت» کند