مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 09:402024-01-18سياسي

فضای مجازی افکار عمومی را کنترل می کند


سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان زنجان گفت: آنچه که امروز افکار عمومی را تنظیم، شکل، جهت دهی، هدایت و کنترل می کند همان بحث رسانه و فضای مجازی است که داری اهمیت ویژه و اثرگذاری بالایی است.

- ایسنا/زنجان سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان زنجان گفت: آنچه که امروز افکار عمومی را تنظیم، شکل، جهت دهی، هدایت و کنترل می کند همان بحث رسانه و فضای مجازی است که داری اهمیت ویژه و اثرگذاری بالایی است.

طاهر یوسفی امیری دیروز (چهارشنبه 27 دی ماه) در بازدید از پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به لحاظ اقتصادی فضای مجازی به فضاسازی بالا نیاز ندارد، بیشتر به توان نیروی انسانی متکی است، اظهار کرد: خوشبختانه در کشور نیروهای جوان و فعال خوبی وجود دارد که اگر به صورت مناسب هدایت و جهت دهی شوند می توانند بسیار موفق وارد عرصه های مختلف شوند.

وی افزود: جهاد دانشگاهی در حوزه کارهای نوآورانه، فن آورانه مرکز رشد، صنایع خلاق و فرهنگی به عنوان تنها مرکز رشد تخصصی استان راه اندازی شده است.

سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان زنجان ابراز کرد: حوزه فعالیت مرکز رشد شامل صنایع و فرهنگی است که در بحث های تولید محتوا، اپلیکیشن ها و نرم افزارهای مختلف، بازاریابی، صنایع دستی که مرتبط با حوزه های صنعتی و فرهنگی است ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی افکار عمومی را کنترل می کند

فضای مجازی افکار عمومی را کنترل می کند