مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 13:202024-01-12اقتصادي

مدل تنظیم گری بانک مرکزی در مسیر تحول دیجیتال تعیین کننده است


دکتر سید مهدی حسینی قائم مقام مدیرعامل بانک سپه در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران و در نشست نقد و ارزیابی بانک ها در مسیر تحول دیجیتال، به بیان مطالبی در حوزه تنظیم گری و الزامات تحول دیجیتال پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، دکتر سید مهدی حسینی قائم مقام مدیرعامل بانک سپه در نشست نقد و ارزیابی بانک ها در مسیر تحول دیجیتال، منشاء حیات تحول دیجیتال را داده (دیتا) عنوان کرد و ابراز داشت: تمامی تحولات این عرصه با محوریت داده صورت می گیرد لذا هر چه داده محورتر باشیم گام های دقیق تری را در مسیر تحول دیجیتال برداشته ایم.

دکتر حسینی با اشاره به لزوم توجه به ماهیت پارادیم در حوزه تحول دیجیتال، گفت: تحول دیجیتال زمانی محقق می شود که مهاجرت های پارادایمی روی دهد و مهاجرت های پارادایمی باید در هر سه ضلع مثلث افراد، فرآیندها و تکنولوژی اتفاق بیفتد.

قائم مقام بانک سپه با بیان اینکه باید در ذهن افراد، نوآوران، بانکداران، کارکنان و مدیران پارادایم مهاجرتی در خصوص تحول دیجیتال صورت گیرد، افزود: با تعریف جدید نوآوری به دنبال پیوند مثلث مشتری، کانال و محصول باشیم چرا که نوآوری در نحوه اتصال این سه گانه محقق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدل تنظیم گری بانک مرکزی در مسیر تحول دیجیتال تعیین کننده است

مدل تنظیم گری بانک مرکزی در مسیر تحول دیجیتال تعیین کننده است