مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 17:052024-01-18سياسي

حضور ما در انتخابات قدرت و اراده ملی را به تصویر می کشد


مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان با بیان اینکه همه زنان نسبت به خود، خانواده و جامعه مسئول هستند، افزود: هر کدام از ما به اندازه ظرفیت وجودی خود باری بر دوش داریم که باید به سلامت به مقصد و سر منزل مقصود برسانیم.

- ایسنا/گلستان مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان با بیان اینکه همه زنان نسبت به خود، خانواده و جامعه مسئول هستند، افزود: هر کدام از ما به اندازه ظرفیت وجودی خود باری بر دوش داریم که باید به سلامت به مقصد و سر منزل مقصود برسانیم.

سیده زهرا حسینی جبلی ظهر پنج شنبه 28 دی ماه 1402 در آیین تکریم و معارفه مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان که با حضور جمع کثیری از بانوان فعال و نخبه استانی در محل سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد ضمن تشکر از تیم انتصابات استان، اظهار کرد: این مسئولیت سنگینی برای بنده است که همت و همیت فراوانی را طلب کرده امید دارم با استعانت از درگاه خداوند منان شرمنده ملت و شهدا نشوم.

وی با اشاره به برکات ماه رجب، افزود: ما باید قبل از پذیرش مسئولیت ها ارتباط محکمی با خداوند برقرار کنیم و به درگاه وی طلب استعانت و استغفار کنیم چرا که مسئولیت یک ارزش نیست و اماتنی است که پذیرفتن آن به خصوص در عصر فتنه بسیار سخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ما در انتخابات قدرت و اراده ملی را به تصویر می کشد

حضور ما در انتخابات قدرت و اراده ملی را به تصویر می کشد