مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 10:352024-01-05سياسي

به حول و قوه الهی نابودی جنایتکاران نزدیک است


امام جمعه خاش سیستان و بلوچستان گفت: به حول و قوه الهی نابودی جنایتکاران، تروریست های خائن و حامیان استکباری و صهیونیستی آنان نزدیک است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان امام جمعه خاش سیستان و بلوچستان گفت: به حول و قوه الهی نابودی جنایتکاران، تروریست های خائن و حامیان استکباری و صهیونیستی آنان نزدیک است.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان در گفت وگو با ایسنا- با محکوم کردن حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، گفت: شهادت جمعی از مردم عزیز کشورمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، اوج درماندگی، خوی درندگی و حیوان صفتی دشمنان کوردل را نشان داد.

وی اظهار کرد: خبر حادثه اندوهبار و جانکاه شهادت جمعی از مردم عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به دست تروریست های مزدور، موجب تاسف و تالم همه آحاد جامعه شد و باری دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت سرافراز و شهیدپرور ایران اسلامی را نمایان ساخت.

امام جمعه خاش تصریح کرد: تروریست های کوردل به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی اسراییل، این سیاه دلان قسی القلب و اربابان آدم کش آن ها که از سردار مقاومت و تربیت یافته اسلام ناب محمدی و مکتب امام خمینی(ره) شهید حاج قاسم عزیز و شهیدان و مجاهدان محور مقاومت کینه عمیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به حول و قوه الهی نابودی جنایتکاران نزدیک است

به حول و قوه الهی نابودی جنایتکاران نزدیک است