مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 12:352023-12-25سياسي

اعتکاف امروز امتداد جهانی پیدا کرده است/زمینه برگزاری اعتکاف تاثیرگذار فراهم شود


خوشبختانه امروز اعتکاف امتداد جهانی هم پیدا کرده و دست اندرکاران این آیین معنوی باید به شکرانه این نعمت بزرگ زمینه برگزاری یک اعتکاف تاثیرگذار را فراهم کنند.

- ایسنا/هرمزگان امام جمعه میناب گفت: خوشبختانه امروز اعتکاف امتداد جهانی هم پیدا کرده و دست اندرکاران این آیین معنوی باید به شکرانه این نعمت بزرگ زمینه برگزاری یک اعتکاف تاثیرگذار را فراهم کنند.

حجت الاسلام محسن ابراهیمی، امروز (چهارم دی ماه)، در نشست هماهنگی مراسم اعتکاف شهرستان میناب، اعتکاف را یکی از اعمال بسیار مهم در تقویت بعد معنوین جوانان و نوجوانان دانست و اظهار کرد: اعتکاف یکی از بزرگ ترین هدایای خداوند به مردم و جامعه است که انقلاب مقدس اسلامی با پیروزی خود شرایط برپایی اعتکاف و سایر مقدسات دینی ومذهبی را فرام کرد.

وی با ذکر این نکته که اعتکاف ظرفیت های دینی انسان را ارتقاءمی دهد، عنوان کرد: اعتکاف ظرفیت معنوی عظیمی است که در متن اسلام تعبیه شده و نقش مهمی در رشد معنوی فرد و جامعه دارد.

امام جمعه میناب، ضمن تاکید بر لزوم ترویج و تبیین ابعاد مختلف اعتکاف، تشریح کرد: خوشبختانه امروز اعتکاف امتداد جهانی هم پیدا کرده و دست اندرکاران این آیین معنوی باید به شکرانه این نعمت بزرگ زمینه برگزاری یک اعتکاف تاثیرگذار را فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتکاف امروز امتداد جهانی پیدا کرده است/زمینه برگزاری اعتکاف تاثیرگذار فراهم شود

اعتکاف امروز امتداد جهانی پیدا کرده است/زمینه برگزاری اعتکاف تاثیرگذار فراهم شود