مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 12:502024-01-12سياسي

معاون رییس جمهور: یمنی ها در مقابل تجاوز آمریکا عقب نشینی نخواهند کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کرمان با تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در انفجار تروریستی کرمان اظهار داشت: - معاون رییس جمهور با بیان اینکه آمریکا در غزه مستاصل شده و به دنبال ایجاد جبهه جدید جنگی است تا حواس ها را پرت کند گفت: یمنی ها در مقابل تجاوز آمریکا عقب نشینی نخواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کرمان با تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در انفجار تروریستی کرمان اظهار داشت: روز گذشته توفیقی شد که به دیدار تعدادی از خانواده های شهدای این حادثه رفتیم و روحیه بالای این خانواده ها و صبر و استقامت آن ها را دیدیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب همیشه با این ترور ها روبه رو بودیم و بالغ بر 17 هزار شهید ترور در کشور داریم، اما این حادثه تمام ملت را متاثر کرد، گفت: نه تنها مردم ایران بلکه مردم جهان نیز در این حادثه داغدار شدند و پیام تسلیت صادر کردند.

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به اینکه امام راحل فرمود خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند و به دلیل صبر و پایداری این خانواده ها است که امروز عزتمند هستیم، افزود: نیرو های امنیتی، اطلاعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: یمنی ها در مقابل تجاوز آمریکا عقب نشینی نخواهند کرد

معاون رییس جمهور: یمنی ها در مقابل تجاوز آمریکا عقب نشینی نخواهند کرد