مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 14:352023-12-27ورزشي

چالش سخت « آلکاراز» سرمربی جدید نساجی در مصاف با پرسپولیس


لوکاس آلکاراز که هفته پیش به عنوان سرمربی نساجی مازندران معرفی شده و بنا به گفته خودش دو جلسه با تیم تمرین کرده است، درباره دیدار فردای تیمش با پرسپولیس می گوید: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، نشست خبری پیش از بازی سرمربیان دو تیم پرسپولیس و نساجی در تهران برگزار شد.

لوکاس آلکاراز در نشست خبری پیش از دیدار نساجی و پرسپولیس، اظهار کرد: بازی پیچیده ای خواهد بود چون هشت بازیکن ما نمی توانند بازی کنند و رقیب ما هم تیم پر افتخاری است ولی ما هم نساجی هستیم و می خواهیم شروع خوبی داشته باشیم.

وی افزود: شاید از بازیکنان در پست هایی که راحت نیستند استفاده کنیم ولی برای ما هم یک شانس است که خودمان را کم کم نشان بدهیم.

سرمربی اسپانیایی نساجی گفت: فقط دو جلسه تمرین داشتیم و نمی دانم چه زمانی به سطح لازم می رسیم ولی می دانم در آینده کجا می خواهم باشم.

مساله، مساله زمان است.

فردا باید با تمام ایمان و قوا مقابل پرسپولیس بازی کنیم.

تلاش می کنیم با بازیکنان کمی که داریم، با 10 نفری که بازی را شروع می کنند و 5 نفری که تعویضی هستند، سطح ثابتی را حفظ کنیم.

در واقع بازیکنانی که نوسان ندارند و در حد قابل قبولی هستند.

آلکاراز درخصوص اینکه آیا نساجی فردا می تواند نمایش قابل قبولی ارائه کند، گفت: امیدوارم، با یکی دوجلسه تمرین نمی توان گفت پتانسیل تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش سخت « آلکاراز» سرمربی جدید نساجی در مصاف با پرسپولیس

چالش سخت « آلکاراز» سرمربی جدید نساجی در مصاف با پرسپولیس