مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 15:152024-01-15حوادث

کشف 7 کانتینر گازوییل قاچاق در یک بندر هرمزگان


ماموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در یکی از بنادر، 7 دستگاه کانتینر گازوییل قاچاق با اظهارنامه روغن پایه را پیش از صادرات کشف و توقیف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان امروز در تشریح جزییات این خبر افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد صادرات مقادیر زیادی فرآورده های یارانه ای تحت اظهار کالای مجاز مشروط (روغن پایه) به مقصد کشورهای حوزه خلیج فارس مطلع شدند و موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند که در بررسی های میدانی مشخص شد تعداد هفت دستگاه کانتینر با اظهارنامه روغن پایه در محل و آماده صادرات است.

رییس پلیس هرمزگان اضافه کرد: پس از نمونه برداری از محموله ها مشخص شد محموله کانتینرها ترکیب نفت و گاز - نفت سفید است که در بازرسی دقیق صورت گرفته، در مجموع 168 هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف شد.

وی، ارزش این محموله نفتی را بنابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی 50 میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری عاملان قاچاق این محموله ها ادامه دارد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 7 کانتینر گازوییل قاچاق در یک بندر هرمزگان

کشف 7 کانتینر گازوییل قاچاق در یک بندر هرمزگان