مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 15:202024-01-16بين الملل

بلومبرگ: زلنسکی مجبور است با اکراه به توصیه جنگی آمریکا عمل کند


یک رسانه آمریکایی در یادداشتی با اشاره به این که کاخ سفید قصد دارد در نشست آتی داووس پیام ضرورت تغییر تاکتیک تهاجمی و دفاعی کی یف را به آن منتقل کند، - یک رسانه آمریکایی در یادداشتی با اشاره به این که کاخ سفید قصد دارد در نشست آتی داووس پیام ضرورت تغییر تاکتیک تهاجمی و دفاعی کی یف را به آن منتقل کند، مطرح کرد که رییس جمهور اوکراین با توجه به شرایط فعلی اوکراین ناگزیر از پذیرفتن آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آندریاس کلوث ستون نویس خبرگزاری بلومبرگ در یادداشتی درباره حمایت های آمریکا از کی یف در جنگ اوکراین آورده است که جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا قرار است در دیدار با ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین در حاشیه نشست مجمع جهانی اقتصاد در داووس پیامی را از سوی رییسش جو بایدن رییس جمهور آمریکا به او منتقل کند؛ کاخ سفید می خواهد اوکراین راهبرد تهاجمی و دفاعی خود در جنگ با روسیه را تغییر دهد.

آندریاس کلوث با این مقدمه در یادداشت خود که در وبگاه بلومبرگ منتشر شده، آورده است: زلنسکی می داند چرا این پیام منطقی است، گرچه شنیدن آن یا بیان علنی اش به مذاقش خوش نخواهد آمد.

بنابراین، او باید به سالیوان بگوید که به بایدن بگوید و به کنگره آمریکا یادآور شود که اوکراین تنها در صورتی که آمریکا و متحدانش برخورداری کی یف از امکانات کافی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلومبرگ: زلنسکی مجبور است با اکراه به توصیه جنگی آمریکا عمل کند

بلومبرگ: زلنسکی مجبور است با اکراه به توصیه جنگی آمریکا عمل کند