مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 10:252023-12-31فرهنگي

بلیت سینما 100 هزار تومان می شود؟


دبیر شورای صنفی نمایش با اشاره به اینکه برنامه ریزی خاصی برای 100 هزار تومانی شدن بلیت سینما تا پایان سال وجود ندارد، درباره برخی حاشیه های اکران و نیز وضعیت گیشه سینما در سال آینده و موج کمدی سازی اظهارنظر کرد.

- پاسخ همایون اسعدیان به حاشیه های اکران، بلیت نیم بها و .

بلیت سینما 100 هزار تومان می شود؟ دبیر شورای صنفی نمایش با اشاره به اینکه برنامه ریزی خاصی برای 100 هزار تومانی شدن بلیت سینما تا پایان سال وجود ندارد، درباره برخی حاشیه های اکران و نیز وضعیت گیشه سینما در سال آینده و موج کمدی سازی اظهارنظر کرد.

همایون اسعدیان در گفت وگویی با ایسنا درباره دلایلی که منجر به انتخاب دو روز از هفته برای فروش بلیت نیم بها در سینماها شده است، با بیان اینکه فروش بلیت نیم بها در روزهای دوشنبه و سه شنبه پیشنهاد مشترک شورای صنفی نمایش و سازمان سینمایی بود توضیح داد: در بررسی هایی که از فروش و وضعیت گیشه سینماها داشتیم مشخص بود که روزهای پنجشنبه و جمعه سالن ها فروش خوبی دارند و روزهای شنبه و تا حدی یکشنبه فروش افت می کند.

از آنجا که خیلی ها منتظر روز سه شنبه می مانند تا با بلیت نیم بها فیلم ببینند تصمیم براین شد تا روز دوشنبه را هم به طور آزمایشی با قیمت نیم بها پیش برویم و اگر نتیجه مطلوب بود این روند را ادامه می دهیم؛ یعنی اگر وضعیت فروش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلیت سینما 100 هزار تومان می شود؟

بلیت سینما 100 هزار تومان می شود؟