مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 09:202023-12-27اقتصادي

افتتاح 7 واحد صنعتی همزمان با سفر رییس جمهور به زنجان


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: همزمان با دور دوم سفر استانی رییس جمهور به این زنجان هفت واحد صنعتی و معدنی احیاء و افتتاح خواهد شد.

- مجید گلشنی امروز در گفت وگو با فارس با اشاره به افتتاح 7 واحد صنعتی هم زمان با سفر رییس جمهور به زنجان اظهار داشت: با راه اندازی این واحدها یک هزار و 934 نفر در واحدهای صنعتی و معدنی استان مشغول به کار می شوند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه این واحد در سفر دور نخست رییس جمهور به زنجان تعطیل بود که پس از پیگیری های مکرر صورت گرفته و رفع بخشی از مشکلات آن، شاهد راه اندازی فاز نخست این واحد بزرگ صنعتی در دور دوم سفر رییس جمهور به استان خواهیم بود.

وی سرمایه گذاری صورت گرفته برای این واحد را بالغ بر 24 هزار و 900 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این واحد زمینه اشتغال 560 نفر را فراهم کرده است.

گلشنی با بیان اینکه با فعالیت فاز نخست واحد سرجین بافت سالانه 4 هزار تن نخ پنبه پلی استر و پارچه جین در استان تولید خواهد شد، تصریح کرد: همچنین واحد فولاد آسین ابهر یکی دیگر از واحدهای احیاء شده و آماده افتتاح در دور دوم سفر استانی رییس جمهور است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه واحد فولاد آسین ابهر با سرمایه گذاری 32 هزار میلیارد ریال و اشتغال 500 نفر در شهر هیدج مستق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 7 واحد صنعتی همزمان با سفر رییس جمهور به زنجان

افتتاح 7 واحد صنعتی همزمان با سفر رییس جمهور به زنجان