مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 14:102024-01-08اقتصادي

طرح های توسعه ای سیستان و بلوچستان به تعاونی ها واگذار شوند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: واگذاری امور اجرایی طرح های توسعه ای و اقتصادی در این استان به شرکت های تعاونی می تواند موجب گسترش عدالت اجتماعی شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: واگذاری امور اجرایی طرح های توسعه ای و اقتصادی در این استان به شرکت های تعاونی می تواند موجب گسترش عدالت اجتماعی شود.

خلیل احمد سلامی امروز دوشنبه در نشست هم اندیشی با تعاونگران منطقه سیستان در زابل اظهار کرد: تجربه نشان می دهد که ورود تعاونی ها به عرصه های مختلف اقتصادی و سازندگی بسیاری از چالش های معمول را رفع و باعث جلب فزاینده اعتماد مردم می شود.

وی افزود: در دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به حوزه تعاون معطوف شده است که در سیستان و بلوچستان این نگاه با راهبری ویژه ی استاندار در حال پیگیری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: تشکیل شرکت های تعاونی توسعه و عمران شهرستانی در جلب مشارکت مردم به ویژه در توسعه کشور و سرمایه گذاری ها و ایجاد اشتغال پایدار نقش مهمی دارد.

سلامی درباره مشکلات مالیاتی تعاونی ها نیز گفت: نرخ پرداخت مالیات تعاونی ها نسبت به بخش خصوصی 25 درصد کمتر است اما تعاونی هایی از این شرایط بهره مند خواهند شد که اظهارنامه مالیاتی داشته باشند و ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های توسعه ای سیستان و بلوچستان به تعاونی ها واگذار شوند

طرح های توسعه ای سیستان و بلوچستان به تعاونی ها واگذار شوند