مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 13:052023-12-28سياسي

لزوم شکل گیری شورای جدیدی از معتمدین و طوایف سیستان و بلوچستان


نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: باید همزمان با شتاب پیشرفت ها در فعالیت های عمرانی و اقتصادی شورای جدیدی از معتمدین و سران طوایف با عنوان شورای معتمدین و طوایف یا شورای اجتماعی داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در دیدار برخی از سران طوایف و معتمدین جنوب سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: از زمانی که در جایگاه نمایندگی مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان آمدیم همواره در نقاط مختلف استان هم در دولت گذشته و هم در دولت جدید اقدامات و پروژه های خوبی صورت می گرفته اما در دولت جدید با تاکیدات مقام معظم رهبری و اهتمام رییس جمهور نسبت به توصیه های ایشان کار سرعت بیشتری گرفته است.

آیت الله محامی افزود: در سال های گذشته و در جلسه با معتمدین و سران طوایف عنوان کردم که قطار پیشرفت در استان شتاب گرفته و باید مراقبت کنید در استان آشوب و ناامنی ایجاد نشود که در این صورت قطار پیشرفت ها متوقف می شود اما متاسفانه این اتفاق افتاد و به اعتبار و نگاه دیگران نسبت به استان و مردم لطمه وارد کرد.

وی ادامه داد: مسئولان گزارش می دادند که خیلی از سرمایه گذاران دیگر حاضر به سرمایه گذاری در استان نیستند و حتی در ازای فسخ قرارداد جریمه های چند صد میلیونی را پرداخت کردند و در مدت زمانی کوتاه کار متوقف شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شکل گیری شورای جدیدی از معتمدین و طوایف سیستان و بلوچستان

لزوم شکل گیری شورای جدیدی از معتمدین و طوایف سیستان و بلوچستان